theresevatanen

Alla inlägg under oktober 2010

Av therese - 22 oktober 2010 16:26

hejsan !:)


idag kunde jag sova lite längre men det var inte så fett, jag skulle till tandläkaren idag så skippa skolan lite :)

åkte in dit då till stan , lagade 2 hål på ena sidan . bara ett hål kvar på andra .. :(

på lovet ska jag dit två gånger. en gång ska jag bleka tänderna :) och ena gången ska jag laga ena hålet.

det gjorde ont som fan att ta bedövningen . HAHA men men jag som är då duktig!

senare ska jag vara med frida, så hon kommer vell snart när hon har vart i stallet..

ska vell bara chilla vid tvn. lite godis & pizza skadar inte heller. det är fett! :)

nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musik, sen städa mina rum .


ha en fet jävla grym helg ! 

Av therese - 20 oktober 2010 19:42

nej men hejsan :)


har följt med sofia & frida till stan idag . jag själv hade inte pengar för jag har fått så mycket på sistone ,  men men . det var rättså roligt att följa med ändå !

och jag är besviken för inte mina snygga klackskor & kläder inte har kommit än :(

besviken .. HAH!


aja jag längtar fett asså efter att snön ska komma. då menar jag att snön verkligen . inte bah okej okej, nu snöar det sen efter 5 minuter har allt smält bort .aja det kommer när det kommer !.

imorrn blire skola och sen har jag ingen aning . ngn som vill hitta på ngt  så äre bara att höra av er :)


nu har jag ingenting mer att skriva. ha det gött !

Av therese - 18 oktober 2010 22:58

hej igen :)


sitter och kollar på en ny mobil. det är så att jag vill ha en ny , jag gillar inte min rosa toutch ;) har haft den ett litet tag nu !

ville ha en skit snygg rosa mobil, (eftersom jag älskar rosa ville jag ha en rosa mobil )

men den fanns i JAPAN , man undrar ju varför den inte kan finnas i sverige för mig? 

haha jag frågade iallafall mamma om vi kunde åka till japan och köpa den, men men det var lite överdrivet, men det tyckte inte jag :)

jag ska lungt göra det för en mobil när jag flyttar hemmifrån ;)

haha liksom en mobil ? 

Jag vill att min mobil ska se dyr och lite snygg sådär ;) eftersom det är jag som ska äga den , det är viktigt !:D

men det finns inga sånna mobiler jag vill ha , så det här med letande efter en mobil är inte lika roligt längre när jag vet att den snyggaste mobilen finns i japan .. :(

men men ..


och idag fick jag ett mail som det stog att dm hade skickat iväg sakerna jag hade beställt . i´m happy :) !

jag fick två mail som det var två st som ville att jag skulle skriva hur mycker sakerna kosta så skriver vell de nu .

klackskorna : 450 :-

tröjan : 399 :- ( tror jag )

jeans/leggings : 169 :-

nu vet ni de :)

nej nu ska jag fortsätta lyssna på min musik & letandet med mobiler .

ha det bra :)


Av therese - 18 oktober 2010 18:12

hejsan !


skolan idag var såå seg . men fick träffa älskling iallafall ! det var ngt positivt iallafall :)

sen hem var med frida sen nu väntar jag på henne för hon är hemma och byter om, snart eller klockan 8 börjar dansen !:)

roligt ! jag ska bli vigare punkt slut ! haha alla säger bah att jag är vid och blabla så , men jag vill vara ännu mer vig för jag tycker jag är stel som en kratta enligt mig men men :)


i veckan händer vell ingenting bara stan på onsdag med frida :)

och jag längtar efter mina saker ska komma ! 


nu har jag inget mer att säga förutom att jag lyssnar på den hära hela tiden .. 

ha de bra ! :)


Av therese - 18 oktober 2010 17:53

beställt ett par ursnygga klackskor. (13 cm)

ett par leggings/jeans.

en stickad tröja .:)


ABSOULUT CHECK !

Av therese - 17 oktober 2010 21:39

bara för jag har världens bästa pojkvän , jag älskar dig mest av allt!

          

hahha busigt..  :)

Av therese - 17 oktober 2010 21:29

är man inte kung så är man king .


  

Av therese - 17 oktober 2010 21:20

hhej !:)


idag vakna jag upp med min älskade sofia bästavän !

vi tittade jätte mycket på michael jackson klipp igår. så grym.

hahaha + att jag tror fortfarande han lever ! ;)

men men ..

idag har jag vart med sofia typ halva dagen sen var jag med frida .

har vart rättså roligt. jag har inte skrattat så mycket som jag har gjort idag.

oherregud det behövde jag verlkligen . tack mina änglar .

& imorrn äre skola. inte så värst roligt men men :)


Presentation


hej allihopp!
det är jag som är therese, och jag är 13 år .Jag lever i skultuna med min familj & jag har en underbar pojkvän, han heter patrik .
Och jag skriver om lite allt möjligt i min blogg.
hoppas du gillar de :)
massor med kramar ifrån mig !

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

skriv i gästboken ? ;)

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards