theresevatanen

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av therese - 1 januari 2011 20:24

hej igen :)


nyss följde jag med mamma till stallet för att kvällsfodra . det var grymt kul att träffa alla hästar som man hade så mycket minnen med förut, det vart lite så att jag saknar ridningen speciellt Freja & Jason , vissa av er kanske inte vet vilka det är med det är två hästar jag hade förut .

Jg köpte först Freja sen köpte mamma en ny tävlingshäst åt mig så då hade jag båda två sen sålde vi Freja för jag hade blivit lite stor för henne . Sen slutade jag rida Jason till slut för jag blev tsm med Patrik , sen blev det bara tråkigare i stallet.

men då när Jason skulle besiktas , så gick besiktningen inge bra , han hade några skador som jag inte vill ta upp här på bloggen . så han fick vi lov att avliva..

sen idag fick jag ju träffa mammas häst . så nu har jag haft hästlukt på händerna innan jag tvätta bort det för jag är typ inte van med lukten som jag var förut ..

aja.

nu väntar jag på att maten ska bli klar.

sen väntar ju en spännande kväll :)

hare bra !

Av therese - 1 januari 2011 19:03

jag HÄRTA min spotify


bara för jag lyssnar på musik & äter muffins, haha !

och den 22 januari ska jag & mammi till gävle för att titta på Idol- live konsär.

och jag kommer få träffa olle <3333 aja + alla andra då ..

jag längtar .

ikväll blire kanske sova hos patrik , men här kommer några låtar som jag lyssnar på hela tiden . för er som älskar JAY SMITH som jag OXÅ gör , ( jag tar låtar ifrån youtube , för har inga låtar på min data )

´



det var allt för mig . njut av låtarna för det gör jag & har gjort det hela dagen ! :)

Av therese - 1 januari 2011 18:31

amen hej alla läsare !

Idag äre 1 januari 2011 . Året 2010 var ju helt fantastiskt men 2011 ska ju bli ännu bättre & fler minnen .:D

Och jag tyckte det var perfekt att börja blogga idag igen , början på året !

men iallafall, idag vakna jag upp brevid älskling . ooch det var grymt kul på nyår. det var ju helt galet. :)

sen åt frukost och sånt som man brukar göra när man vaknar, sen drog jag hem & sen har jag bara varit hemma i några timmar och chillat framför min kära data & spotify !

Jag bloggade ju med blogg.se förut men det fattade jag ingenting , kunde inte ens fixa en header? devote.se är helt cp dom säger att mitt andvändarnamn finns men det gör inte de !!! sen fick det bli bloggplatsen för jag är van vid den här den är så lätt .

-en grymt bra bloggsida för mig!

och ingen behöver fråga massa saker om mina andra asgamla inläggnu äre så att jag inte orkar ta bort dom .. så dom får vara kvar !

nej , nu får ni hade så bra!

tusen kramar från mig .


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej allihopp!
det är jag som är therese, och jag är 13 år .Jag lever i skultuna med min familj & jag har en underbar pojkvän, han heter patrik .
Och jag skriver om lite allt möjligt i min blogg.
hoppas du gillar de :)
massor med kramar ifrån mig !

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

skriv i gästboken ? ;)

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards